FAQs

Order

วิธีการชอปออนไลน์

หากท่านต้องการซื้อสินค้า ที่มีหลายสี ท่านสามารถเริ่มต้นด้วยการเลือกรุ่นสินค้าที่ต้องการ >> เลือกสีที่ต้องการ >> เลือกขนาดที่ต้องการ >> ระบุจำนวนชิ้น หลังจากนั้น คลิก “เพิ่มสินค้าในตะกร้า” หากท่านต้องการให้ระบบจดจำรายการสินค้า ท่านต้องเข้าสู่ระบบด้วยบัญชีทุกครั้งก่อนการเลือกซื้อสินค้า หากท่านไม่มีบัญชีบนเว็บไซต์มาก่อน ท่านสามารถลงทะเบียนได้ฟรี ไม่มีค่าใช้จ่าย

How to update my shopping cart?

ท่านสามารถตรวจสอบและแก้ไข “ตะกร้าสินค้า” ของท่าน กรุณาคลิก “อัพเดทตะกร้าสินค้า” เพื่อตรวจสอบและแก้ไขข้อมูล เช่น ต้องการเปลี่ยนไซส์หรือเพิ่มจำนวนชิ้นสินค้า เป็นต้น

How long will it take to receive my order?

You will receive your order within 3-5 days. During a peak campaign period, could be up to 7-10 days.

Can I track my order?

ท่านจะได้รับอีเมลแจ้งรายละเอียดคำสั่งซื้อ รวมทั้งหมายเลขการจัดส่ง เมื่อมีการดำเนินการเตรียมสินค้าเพื่อจัดส่ง หรือท่านสามารถเข้าสู่ระบบที่หน้าเว็บไซต์ และไปที่ "My Account" เพื่อตรวจสอบสถานะคำสั่งซื้อที่หัวข้อ "ประวัติการสั่งซื้อ" ได้เช่นเดียวกัน

Can I change my order once it's confirmed?

Unfortunately, we are unable to make any change any orders once they have been placed.

What if the style or size I want is not available?

สินค้าที่แสดงที่หน้าเว็บไซต์เป็นสินค้าที่สามารถเพิ่มลงไปในตะกร้าสินค้าและสั่งซื้อสินค้าได้ แต่ถ้าท่านไม่สามารถกดเพิ่มสินค้าไปที่ตะกร้าสินค้าหลังจากท่านได้เลือกสีและขนาดของสินค้าแล้ว นั่นหมายความว่า สินค้าที่ท่านเลือกมีจำนวนไม่เพียงพอในการสั่งซื้อ หรือหากท่านเลือกสินค้าและเพิ่มลงในตะกร้าสินค้าแล้ว แต่ไม่สามารถทำรายการชำระเงินได้ อาจจะเกิดจากจำนวนสินค้าไม่เพียงพอในการทำรายการ ณ เวลาที่ทำการชำระเงิน ขอให้ท่านตรวจสอบการแจ้งเตือนจากระบบในการทำรายการและตรวจสอบตะกร้าสินค้า ก่อนดำเนินการในทุกๆ ครั้ง

Where can I buy FitFlop Footwear near me?

นอกจากการสั่งซื้อผ่านช่องทางออนไลน์ที่ทางบริษัทมีให้บริการแล้วนั้น ท่านสามารถตรวจสอบสาขาที่อยู่ใกล้ท่าน เพื่อซื้อสินค้าได้อีกช่องทาง ได้ here

Can I buy a gift card / gift voucher?

We do not currently sell gift cards/ gift vouchers.

Do you sell replacement insoled or laces?

We do not currently sell replacement insoles or laces.

Payment

How can I pay?

You may select your best payment methods upon your convenience and benefits.

1. Credit/Debit Card (2C2P) – by filling in Name and Last Name on the card, card number, expiry date, CVV code

2. Internet Banking/ ATM Machines (1-2-3 Service) – by using reference code and pay via Mobile Banking (KBANK, SCB, BBL, KTB, BAY, GSB) or ATM machines (KBANK, SCB, BBL, KTB, BAY)

3. เคาน์เตอร์เซอร์วิส (Counter Sevice) - ท่านสามารถเลือกวิธีชำระเงินผ่านบริการเคาน์เตอร์เซอร์วิส (Counter Service) ด้วยการทำรายการผ่าน 1-2-3 Service ในขณะสั่งซื้อ เมื่อทำรายการสั่งซื้อเรียบร้อย ท่านจะได้รับหมายเลขอ้างอิง (reference code) ซึ่งท่านจะต้องเลือกรูปแบบการพิมพ์รายการออกมา และทำรายการชำระเงินที่ จุดรับชำระของ Counter Service เป็นขั้นตอนสุดท้าย โดยมีให้บริการที่ Boonterm, Big C, Pay@Post, Tesco Lotus, CenPay, TMN

4. Atome payment

Can I pay with an overseas card and have my order delivered to a Thailand address?

Yes you can!

Contact

How can I contact customer service?

ท่านสามารถส่งอีเมลในข้อสงสัยหรือต้องการความช่วยเหลือ มาที่ admin@fitflop.co.th หรือท่านสามารถติดต่อสอบถามผ่านโทรศัพท์หมายเลข 02 0266524 ระหว่างช่วงเวลา 9.00 - 23.00 น. จันทร์-ศุกร์ ยกเว้นวันหยุดนักขัตฤกษ์

Delivery

How much is delivery?

ฟรี! ค่าจัดส่ง ไม่มีขั้นต่ำ ทุกคำสั่งซื้อ

(T&C may be applied without further notice, pleae kindly recheck the conditions everytime before purchase)

How are items delivered?

Packages are delivered by local logistic. You may get a call when it's out for delivery.

Can I ship to an alternate address, including a work address?

Yes, just make sure you fill-in all required informations i.e. name, last name, address and phone number correctly.

Can my order be shipped abroad?

No, we currently only deliver to Thailand.

Returns & Refunds

Is it free to return my shoes?

Free return only effective for 3 cases.

1. If you have received the wrong item(s) in your order
2. If you have received defective/ broken item(s) in your order
3. If your order is missing during delivery

โปรดอ่านรายละเอียดเพิ่มเติม here

How can I refund my order?

Contact our customer service and let the team proceed. The refund period could be up to your payment method when placed the order.

How long for the refund period?

TBA

Technology & Foot Health

Can I jog/work out/cycle in Fitflop Footwear?

We recommend our footwear for daily walking/strolling/non-sport use.

Can I wear orthotics in FitFlop Footwear?

We believe FitFlop footwear is best worn as nature intended (socks or bare feet), however, we suggest you bring it to the attention of your podiatrist and follow their advice. Please remember that any additional feature may alter the way that your shoes behave and feel.